FANDOM

Utau Hoshina (ほしな歌唄, Hoshina Utau) (jpn. "Utau" - "Śpiewać") to jedna z głównych bohaterek anime i mangi Shugo Chara!Piosenki
Tumblr mdio46nrrN1qclg2do2 500

Ikuto i Utau

Utau jest 13 letnią uczennicą szkoły średniej, która jest piosenkarką. Tak naprawdę Utau Hoshina , i Ikuto Tsukiyomi mimo, że są rodzeństwem noszą różne nazwiska, ponieważ Ikuto został przy nazwisku biologicznego ojca. Jest młodszą siostrą Ikuto. Pomimo więzów krwi dziewczyna jest zakochana w swoim bracie i cały czas stara się zdobyć jego względy. Jest zła kiedy zauważa zainteresowanie Ikuta Amu, więc na początku dziewczyny się nie lubią. W końcu jednak zaprzyjaźniają się.  Kiedy pracowała dla firmy Ester Utau była zależna od niej zależna dla dobra Ikuto ( z jej przebojem Meikyuu Butterfly ) oraz wokalistką zespołu Black Diamond. Jej śpiew miał za zadanie wyciągać z dzieci jajka serca i zmieniać je w  jajka-X. Jej menadżerką była Yukari Sanjo i nawet wtedy gdy Utau odeszła z firmy Estrer z nią pozostała.

Tumblr mjge2hDdl31s7m2mzo1 500

Jako dziecko zawsze chciała by jej śpiew sprawiał ludziom radość i dawał siłę. Po odejściu z firmy Ester postanowiła spełniać swoje marzenia.Na końcu zakochała się w Kukai'u.

WyglądEdytuj

Utau ma długie blond włosy, zazwyczaj związane w dwa kucyki i fioletowe oczy. Prawie zawsze widzimy ją w jej mundurku szkolnym lub w sukienkach w stylu lolity.Gdy była w grupie muzycznej Black Diamond zazwyczaj miała czarną czapkę z daszkiem, pod nią ukrywała swoje blond włosy, Biała bluzkę z długim rękawem a na nią zakładała czarny t-shirt.Ubierała również czarne spodnie i nie pokazywała się bez przeciw słonecznych okularów.

OsobowośćEdytuj

Shugo Chara Hoshina

Utau jest uparta i silna. Na początku wydaje się nam bardzo zagubiona, ale z czasem przypomina sobie dlaczego tak kocha śpiewać i spełnia marzenia z dzieciństwa. Wydaje się zimna i opanowana, choć w rzeczywistości wcale nie jest taka zła. Na początku sama siebie nie rozumiała, nie wiedziała co ma zrobić, lecz później udało jej się uwierzyć w siebie i spełnić swoje marzenia.

CharaEdytuj

Eru

Eru

Eru jest shugo charą Utau. Zrodziła się z Marzenia dawania ludziom radości poprzez piosenki,W środku serii Shugo chara dołącza do Amu i pierwszy raz robi przemianę charakteru (wcześniej nie robiła przemiany z Utau). Podkoniec pierwszego sezonu powraca do Utau i dzięki Amu mogą zrobić razem pierwszą przemianę charakteru.

Iru

Iru

Iru