FANDOM

Su
Su 
(スゥ, Su ) jest trzecią charą Amu Hinamori. Zrodziłą się z marzenia Amu o staniu się opiekuńczą gospodynią.

WyglądEdytuj

Su jest ubrana w jasnozielony fartuzek pod którym nosi ciemnozieloną sukienkę. Na nogach ma ciemnozielone buciki. Na jasnozielonych włosach nosi białą chustkę z przyczepioną do niej koniczyną.

JajkoEdytuj

Jajko Su jest w zieloną kratę z czarnym paskiem na którym widnieją znaki koniczyny.

OsobowośćEdytuj

Desu

Su jest słodziutka i kochana.Uwielbia przygotowywać innym posiłki i napoje. Często pomaga innym bezinteresownie. Lubi zaprzyjaźniać się z innymi. Najbardziej zaprzyjaźnił się z Yuu Nikaidou po tym, jak ją porwał. Jej ulubionym zajęciem jest sprzątanie i czyszczenie wszystkiego.

MocEdytuj

Zmiana charakteruEdytuj

Po zmianie charakteru z Su przypinka na głowie Amu z czerwonego krzyża zmienia się w zieloną koniczynkę. Potem potrafi gotować jak prawdziwa pani domu. Gdy po raz pierwszy zmieniła z nią charakter upiekła razem z Nadeshiko pokład pod ciasto dla Tadase.

TransformacjaEdytuj

Po transformacji Amu jest ubrana bombkową zieloną sukienkę z fartuszkiem.Z tyłu ma zieloną kokardę. Na nogach nosi podkolanówki i zielone buty z kokardami. Różowe włosy Amu spięte są w dwa kucyki. Poza tym ma na głowie opaskę z zieloną koniczyną i zielonymi kokardkami.

Gdy Amu się przemienia z Su używa ataku "Miodowa odnowa" . Dzięki temu może naprawiać różne przedmioty lub usuwać X z jajek.