FANDOM

Rima

Rima Mashiro

Rima Mashiro (真城りま Mashiro Rimajest jedną z głównych bohaterek Shugo Chara!. Zastępuje Nadeshiko Fujisaki w roli nowej królowej Strażników.

HistoriaEdytuj

Rima jest bardzo drobną dziewczyną.Kiedyś, gdy była mniejsza w drodze powrotnej ze szkoły ktoś próbował ją porwać. Od tego czasu jesj rodzice boją się o nią, nawzajem zrzucają na siebie winę za to co się stało. Separują przez to Rimę, przyjeżdżają po nią do szkoły a w końcu zabraniają jej być w drużynie Strażników. Jednak dzięki Amu rodzice Rimy częściowo zrozumieli swoje błędy i starają się dostrzegać to, czego chce ich córka. W pewnym stopniu jej słodki wygląd może przypominać angielską kobietę. Chłopcy z jej klasy podziwiają jej urodę i delikatną osobowość. Dziewczęta nienawidzą jej za arogancki charakter. Gdy Nagihiko przyłącza się do Strażników Rima od razu staje się zazdrosna o Amu. Ona i Nagihiko są ciągle w konflikcie, gdyż "siostra" Nagiego była najlepszą przyjaciółką Amu, przez co Rima czuje się jak obca osoba w ich towarzystwie.

Gdy Rima ujrzała jak Amu oczyściła jajko X, zaczeła nawiązywać lepsze kontakty ze strażnikami.

WyglądEdytuj

Rima ma falowane blond włosy sięgające do pasa. Prostą grzywkę którą podtrzymuje czarna opaska z małą kokardką na środku. Rima ma żółto-brązowo-miodowe oczy.

Mashiro
Rima nosi zazwyczaj mundurek szkolny w kolorze czerwonym z królewską pelerynką.

OsobowośćEdytuj

Rima jest delikatna i powściągliwa, ale często zachowuje się jak rozpieszczona panienka. Przypomina trochę dworską damę. Uwielbia wysługiwać się innymi.

CharaEdytuj

Kusukusu
Jedyną Charą Rimy jest Kusukusu narodzona z pragnienia rozśmieszania innych. Kusukusu ma dar rozweselania innych. Gdy ktoś jest smutny Kusukusu rozśmiesza innych serią śmiesznych minek. 

Kusukusu ubrana jest w strój klauna, czerwony w białe grochy. Na blond włosach założoną ma czerwoną w białe grochy czapkę z pomponem

Zmiana charakteruEdytuj

Po zmianie charakteru na twarzy Rimy pojawiają się dwa malunki. Pod lewym okiem łezka, a pod prawym gwiazdka. W czasie zmiany charakteru Rima rozśmiesza i rozwesela innych serią skeczy i dowipów.