FANDOM

Ran

Ran

Ran 
(ラン Ran) jest pierwszą Charą Amu. Reprezentuje marzenie Amu o staniu się bardziej zabawną, żywiołową i sportową.

WyglądEdytuj

Ran ma różowe włosy, które związuje w kucyk za pomocą klipsu w ształcie serca. Na głowie nosi jasnoróżowy daszek z czerwonym paskiem. Na jej twarzy mieszczą się duże, różowe oczy.

Ran ubrana jest w jasnoróżowy strój cheerleaderki z czerwonym paskiem na dole. Na szyi nosi czerwoną apaszkę. Na nogach nosi czerwone trampki oraz  różowe skarpety. Ran w rękach trzyma różowe pompony z osadzonymi małymi serduszkami.

JajkoEdytuj

Jajko Ran jest w różową kratkę. Na środku znajduje się czarny pasek, w którym znajdują się różowe serca.  

CharakterEdytuj

Ran wiki

Ran jest wyjątkowo pogodna i zabawna. Uwielbia kibicować innym oraz pomagać. Często aby dodać odwagi krzyczy "Yay" albo "Go for it". Zawsze jest bardzo energiczna i żywiołowa. Często się śmieje.

MocEdytuj

Zmiana charakteruEdytuj

Po zmianie charakteru Amu staje się bardzo energiczna, a jej zdolności sportowe znacznie wzrastają. Staje się także bardzo szczera (po pierwszej zmianie charakteru Amu wyznaje miłość Tadasemu na oczach całej szkoły) i otwarta.

Po zmianie charakteru klips Amu w kształcie krzyża zmienia kształt na serce. Może także latać dzięki skrzydłom na nogach i nadgarstkach.

TransformacjaEdytuj

Po transformacji Amu ubrana jest w strój cheerlidearki (różowy top, różowa plisowana spódnica, różowe buty z
Amulet serce
getrami), a wszystkie dodatki są w kolorze różu. Jej strój przypomina ubranie Ran.

Amu po transformacji staje się odważna i wysportowana. Potrafi latać.

Przedmioty:Edytuj

-Pompony

-Różdżka Serca

-Rolki