FANDOM

Negihiko Fujisaki (藤咲なぎひこ, Fujisaki Nagihiko ) to jeden z głównych bohaterów mangi i anime Shugo Chara! , męskie ego "Nadeshiko Fujisaki "..Należy do specjalnej rady uczniowskiej . Tam nazywana jest "Królową" . Jej rodzina pochodzi z Japonii i mieszka w stuletnim domu.

Historia Edytuj

0fe7414617a2637fe67f1eb1c6164d2e1230170783 full

Nadeshiko/Nagihiko

W odcinku 25 , Nadeshiko  okazuje się że jest chłopcem o imieniu Nagihiko. W rodzinie Fujisakich mężczyźni przebierają się za kobiety w ramach swojego szkolenia, aby lepiej tańczyć japońskie tańce.

Nagihiko przedstawia się Amu i reszcie jako brat bliźniak Nadeshiko . Tylko nieliczne osoby znają prawdę.

WyglądEdytuj

Nagihiko ma brązowe oczy i długie, ciemne włosy. Kiedy udaje dziewczynę włosy wiąże w kucyk czerwoną wstążką. Kiedy jest sobą (czyli chłopcem) włosy zostawia rozpuszczone. 

OsobowośćEdytuj

CharaEdytuj

SCE Temari

Temari

Temari - Jest to pierwszy Shugo Chara Nagihiko. Odzwierciedla jego zainteresowania, oraz pragnienia z przeszłości. Gdy wrócił z Europy, strażniczka wróciła z powrotem do jajka.

SCE Rhythm

Rhythm

Rhythm - Jest to drugi i ostatni Shugo Chara Nagihiko. Na początku chłopcy nie mogli się dogadać, nawet bardzo. Odzwierciedla jego prawdziwe ja męskie.