FANDOM

Miki
Miki 
ミキMiki) jest drugą Charą Amu Hinamori. Reprezentuje marzenie amu o zdobyciu zdolności artystycznych i byciu zrównoważonym i trochę nieposłusznym.

WyglądEdytuj

Miki nosi na głowie jasnoniebieską czapkę ze znakiem pik. Czapką przykrywa ciemnoniebieskie włosy. Oczy Miki są niebieskie,delikatnie zaokrągłone.

Miki jest ubrana w białą bluzkę (długim rękawem i kołnierzem), na którą zakłada czarną kamizelkę oraz ciemnoniebieskie szorty. Na nogi zakłada czarne buty z niebieskimi sznurówkami. Miki zawsze nosi przy sobie niebieską torbę w której nosi akcesoria do malowania.

JajkoEdytuj

Jajko Miki jest w niebieską kratkę. Na środku jajka znajduje się czarny pasek, na którym widnieją niebieskie
Mikiran
znaki pik.

CharakterEdytuj

Miki jest opanowana i spokojna. Rzadko się uśmiecha. Często zachowuje się jak uparciuch i jest nieposłuszna. Można powiedzieć, że jest chłodną osobowością. Najlepiej ze wszystkich Char umie wykrywać Jajka X. 

Miki jest artystką i uwielbia rysować. Często wyciąga ze swojej torby notatnik i zaczyna rysować.

Miki kocha się w prawie każdym męskim Chara. Swoje uczucia do Kisekiego udowadnia, gdy mówi "On jest cool!" i gdy kradnie jego zdjęci i chowa je do torby. Swoją miłość do Yoru pokazuje, gdy ten wybrał się z Eru na spacer, a Miki powiedziała "Jestem zazdrosna".

MocEdytuj

Zmiana charakteruEdytuj

Po zmianie charakteru klips Amu w kształcie krzyża zmienia się na niebieski znak pik.

Po zmianie charakteru zdolności artystyczne Amu stają się o wiele, wiele większe. W drugim odcinku Miki po raz pierwszy dokonuje zmiany charakteru z Amu, dzięki czemu Amu może narysować piękny portret Saaya Yamabuki. 

TransformacjaEdytuj

Podczas transformacji z Miki Amu jest ubrana w strój artystki. Na głowie Amu jest jasnoniebieski czepek ze znakiem pik. Ubrana jest w jasnoniebieski bezrękawnik z falbanami. Na rękach nosi rękawki z licznymi falbanami oraz niebieskimi guzikami. Na nogach nosi ciemnoniebieskie spodenki z przyczepionymi do nich
Amulet spade
podkolanówkami w biało-niebieskie pasy i brązowe buty za kostkę.

W czasie walki w postaci Amuletu Sztuki Amu używa wielkiego pędzla jako broni by wywołać atak "Kolorowego Płótna" (zalewa np. jajko X falą kolorów). Również może posługiwać się techniką "Otwartego Serca".