FANDOM

Ikuto Tsukiyomi (月詠イクト, Tsukiyomi Ikuto ) jest jednym z głównych bohaterów mangi i anime Shugo Chara!.

Historia Edytuj

Ikuto-ikuto-tsukiyomi-fanclub-9697770-1280-800
Ojciec Ikuto porzucił swą rodzinę, gdy on i Utau byli jeszcze mali, dlatego z jednej strony nienawidzi swojego ojca, który odebrał mu siostrę i opuścił mamę (która z kolei ożeniła się z prezesem Kazuomim Hoshiną), z drugiej strony bardzo pragnie go odnaleźć, aby wyjaśnić ewentualne nieporozumienie. Odkąd Utau zaczęła występować i udzielać się muzycznie (również z ramienia firmy Easter), został w domu sam. Chciałby uciec z Seiyo, wybrać własną drogę życia, aby odnaleźć przy okazji swojego ojca. Uniemożliwia mu to firma, dla której musi odpracować grzechy Aruto.

WyglądEdytuj

Ikuto ma ciemnogranatowe włosy oraz oczy o nietypowej fiołkowo-niebieskiej barwie. Jest wysoki.

Images
Porusza się z gracją kota. Zazwyczaj ubiera się w ciemne kolory i proste wzory, choć najczęściej widzimy go w czarnym szkolnym mundurku. Na szyi nosi srebrny naszyjnik z krzyżem. 
Tumblr mdio46nrrN1qclg2do3 500
Największą zaletą Ikuto według dziewczyn jest jego wygląd: uznają go za niesamowicie przystojnego, dojrzałego mężczyznę, a przy tym niezwykle tajemniczego.

OsobowośćEdytuj

Ikuto Tsukiyomi By Amu-Chan 156
Tsukiyomi jest powściągliwy, stoicki oraz enigmatyczny, ale jeśli tylko tego chce potrafi być miły i słodki. Lubi dokuczać ludziom, zwłaszcza Amu oraz Tadasemu , choć wcale nie robi tego dla przyjemności, a po to by ta dwójka trzymała się z dala od spraw Esteru. Ma bierną osobowość, jest on dość spostrzegawczy i uczciwy.Chce chronić przyjaciół i członków rodziny, dlatego jest gotowy zdystansować się od tych, o których się troszczy, jednocześnie odsuwając ich od problemów, które mogłyby ich spotkać.W chara change pojawia się u niego koci ogon oraz uszy o barwie włosów. Gdy ma chara change, ubrany jest w czarny strój ze znakami krzyża.

CharaEdytuj

SCE Yoru

Yoru

Jego chara, Yoru, narodził się jeszcze we wczesnym dzieciństwie chłopaka. Odzwierciedla marzenie o wolności i możliwości wyboru własnej drogi życia. W chara change pojawia się u niego koci ogon oraz uszy o barwie włosów.  

Dodatkowe rzeczyEdytuj

Kitty Cat Feat00:25

Kitty Cat Feat. Ikuto

full

(źródło )